Studio Helena

Mijn foto
Hi! Ik ben Heleen Nijland en sinds juli 2013 de trotse eigenaresse van Studio Helena aan de Dijkstraat 153 in Veenendaal! Hier kan ik mijn "creatieve ei' helemaal kwijt. Boetseren is wat ik het liefste doe, maar schilderen en het opknappen van oude spullen en meubeltjes vind ik ook heerlijk om te doen. Over het algemeen maak ik beeldjes van tevreden dames, vaak versierd met bloemen en kleur. Ook spulletjes voor het interieur vind ik leuk om te maken. Ik gebruik chamotte klei, bak het af, glazuur het en bak het nogmaals af. Dit geeft een kleurrijk en glanzend resultaat. In mijn atelier geef ik ook workshops om mijn passie te delen met anderen. Vaak vraag ik zelf een gezellig groepje samen te stellen van maximaal 6 personen en in twee dagdelen weten we dan vaak iets moois te verwezenlijken. Ben je benieuwd naar wat ik maak en wat de mogelijkheden zijn? Je bent altijd welkom in mijn atelier, wel even bellen of appen (0650408090) van te voren, want ik ben niet altijd aanwezig. Wie weet tot snel! Oja... misschien nog goed om te weten, de totale opbrengst van alles wat ik verkoop gaat naar het KWF.

maandag 6 mei 2019

Activiteiten afgelopen maand(en)

Poeh poeh, eindelijk even tijd om wat fotootjes van de afgelopen tijd op mijn blog te zetten. Gezellige bezoekers hadden we zeker hier in Studio Helena, waaronder Sanne en Floortje, die hun feestjes kwamen vieren met vriendinnen.
Bovendien waren er ook workshops 'knappe koppen kleien'.

Sanne vierde haar feestje al een tijdje geleden eind maart. Was heel gezellig, mama kwam mee om te helpen. We freubelden er weer hevig op los, iedereen maakte wat anders met schattige resultaten. We zochten kipjes in de tuin en smikkelden en smulden van de high tea.

Jarige Jet Sanne pakt cadeaus uit

We zochten kipjes in de tuin :)

Heerlijke freubels!

 
Floortje vierde haar verjaardag begin april. Zij kwam met papa, mama en maar liefst 10 vriendinnen, écht een volle bak. We maakten allemaal een lente kaars, dat was wel lekker overzichtelijk met zo'n grote groep meiden. Papa hield buiten een oogje in het zeil en mama hielp binnen mee. Een goed team hoor ;)
 
Alles staat klaar om aan te vallen...

Floortjes, de jarige, in aktie!


Dat wordt moooooi!


Tadaaa… 11 kaarsjes in totaal!
 

Nou... en verdere waren er nog wat gezellige sessies 'knappe koppen kleien'. Dit zijn workshopjes van bijvoorbeeld twee ochtenden of avonden. Een dagdeel boetseren en een dagdeel afschilderen onder het genot van een lekkere bak koffie of thee met wat lekkers. Gezellig om met vriendinnen, collega's, zussen of moeders te doen :)

Vrolijke gezichten :)

Met een vrolijk resultaat na een ochtendje

En nog vrolijker als ze helemaal klaar zijn !


Een kopje koffie erbij is geen overbodige luxe na hard werken :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten